Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
Nr. 8949/09.08.2018
Documente solicitate:
Curriculum vitae
Titlu de medic specialitatea endocrinologie
Aviz de libera practica
Asigurare de malpraxis
Informatii se pot obtine la Biroul Achizitii Publice tel. 0213172041 int. 261, mail achizitii@parhon.ro pana la data de 20.08.2018
Referitor la procedura pentru atribuirea contractului de
Va comunicam urmatoarele:
se prelungeste termenul de depunere oferte pana la data de 26.04.2018 ora 10:00 cu data de deschidere a ofertelor 26.04.2018 ora 10:30
Documentele atasate la precedentul anunt pentru aceste servicii raman neschimbate.
Organizeaza in ziua de 20.04.2018 ora 10:30 Selectie de Oferte pentru atribuirea contractului de servicii de
Documentatia de atribuire este atasata si poate fi descarcata, respectiv:
– Caietul de sarcini;
– Fisa de date,
–Modele de formulare, inclusiv modelul de contract de prestari de servicii ce urmeaza a fi semnat cu ofertantul declarat castigator.
Ofertele se depun pana la data limita: 20.04.2018 ora 10.00, la sediul INSTITUTULUI NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON, Bucuresti, B-dul Aviatorilor nr. 34-38, sector 1– Biroul de Achizitii Publice
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
Nr. 2694/14.03.2018
Documente solicitate:
Curriculum vitae
Titlu de medic specialitatea obstretica – ginecologie
Aviz de libera practica
Asigurare de malpraxis
Informatii se pot obtine la Biroul Achizitii Publice tel. 0213172041 int. 261, mail achizitii@parhon.ro pana la data de 19.03.2018
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
Nr. 2377/06.03.2018
Documente solicitate:
Curriculum vitae
Titlul de medic
Aviz de libera practica
Asigurare de malpraxis
Informatii se pot obtine la Biroul Achizitii Publice tel. 0213172041 int. 261, mail achizitii@parhon.ro pana la data de 13.03.2018
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
Nr.1956/23.02.2018
Documente solicitate:
Curriculum vitae
Titlul psiholog
Atestat de libera practica
Certificat de inregistrare la Colegiul psihologilor din Romania
Asigurare de malpraxis
Informatii se pot obtine la Biroul Achizitii Publice tel. 0213172041 int.261, mail achizitii@parhon.ro pana la data de 28.02.2018 . Manager interimar, Ec. Carmen Simona Hirtea
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
Nr. 615/19.01.2018
Documente solicitate:
– Curriculum vitae
– Titlul de medic primar
– Aviz de libera practica
– Asigurare de malpraxis
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
Nr. 615/19.01.2018
Documente solicitate:
– Curriculum vitae
– Titlul de medic primar
– Aviz de libera practica
– Asigurare de malpraxis
Organizeaza in ziua de 25.01.2018 ora 11:00 Selectie de Oferte pentru atribuirea contractului de servicii de
Documentatia de atribuire este atasata si poate fi descarcata, respectiv:
– Caietul de sarcini;
– Fisa de date,
–Modele de formulare, inclusiv modelul de contract de prestari de servicii ce urmeaza a fi semnat cu ofertantul declarat castigator.
Ofertele se depun pana la data limita: 25.01.2018 ora 10.30, la sediul INSTITUTULUI NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON, Bucuresti, B-dul Aviatorilor nr. 34-38, sector 1– Biroul de Achizitii Publice
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
Nr. 615/19.01.2018
Documente solicitate:
– Curriculum vitae
– Titlul de medic primar
– Aviz de libera practica
– Asigurare de malpraxis
Organizeaza in ziua de 15.12.2017 ora 13 Selectie de Oferte pentru atribuirea contractului de servicii de
Documentatia de atribuire este atasata si poate fi descarcata, respectiv:
– Caietul de sarcini;
– Fisa de date,
–Modele de formulare, inclusiv modelul de contract de prestari de servicii ce urmeaza a fi semnat cu ofertantul declarat castigator.
Ofertele se depun pana la data limita: 15.12.2017 ora 11.00, la sediul INSTITUTULUI NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON, Bucuresti, B-dul Aviatorilor nr. 34-38, sector 1 – Serviciul Administrativ – Biroul de Achizitii Publice
Oferta depusa de ofertant trebuie sa cuprinda:
- Dovada constituirii Garantiei de participare, asa cum se specifica in Fisa de date;
- Documentele de calificare si/ sau selectie asa cum este precizat in Fisa de date
- Propunerea tehnica, elaborata astfel încât aceasta sa respecte în totalitate cerintele prevazute în Caietul de sarcini.
- Propunerea financiara – formularul de oferta. Aceasta se va elabora astfel încât aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la pret precum si la alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului de achizitie publica. Oferta financiara va cuprinde oferta de pret exprimata in lei fara TVA, conform Fisei de date.
Modul de prezentare al ofertei este precizat in Fisa de date a achizitiei.
Informatii si clarificari se pot obtine pana cel tarziu cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, la Biroul Achizitii Publice, tel. 0760.669.955, fax: 031.805.7374, e-mail: achizitii@parhon.ro.
Persoana de contact: MATEESCU TUDORITA
Organizeaza in ziua de 21.04.2017 ora 10.30 Selectie de Oferte pentru atribuirea contractului de servicii de
Documentatia de atribuire este atasata si poate fi descarcata, respectiv:
– Caietul de sarcini;
– Fisa de date,
–Modele de formulare, inclusiv modelul de contract de prestari de servicii ce urmeaza a fi semnat cu ofertantul declarat castigator.
Ofertele se depun pana la data limita: 21.04.2017 ora 10.00, la sediul INSTITUTULUI NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON, Bucuresti, B-dul Aviatorilor nr. 34-38, sector 1 – Serviciul Administrativ – Biroul de Achizitii Publice
Oferta depusa de ofertant trebuie sa cuprinda:
- Dovada constituirii Garantiei de participare, asa cum se specifica in Fisa de date;
- Documentele de calificare si/ sau selectie asa cum este precizat in Fisa de date
- Propunerea tehnica, elaborata astfel încât aceasta sa respecte în totalitate cerintele prevazute în Caietul de sarcini.
- Propunerea financiara – formularul de oferta. Aceasta se va elabora astfel încât aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la pret precum si la alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului de achizitie publica. Oferta financiara va cuprinde oferta de pret exprimata in lei fara TVA, conform Fisei de date.
Modul de prezentare al ofertei este precizat in Fisa de date a achizitiei.
Informatii si clarificari se pot obtine pana cel tarziu cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, la Biroul Achizitii Publice, tel. 0760.669.955, fax: 031.805.7374, e-mail: achizitii@parhon.ro.
Persoana de contact D-na Ioan Daiana
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
Nr. inreg. A643/21.02.2017
Informatii se pot obtine la Biroul Achizitii Publice tel. 0213172041 int.261, mail achizitii@parhon.ro pana la data de 28.02.2017 .
Manager,
Dr. Adina Mariana GHEMIGIAN
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
2 medici primari endocrinologie – persoane fizice autorizate
Informatii se pot obtine la Biroul Achizitii Publice tel. 0213172041 int.261, mail achizitii@parhon.ro pana la data de 29.01.2017 .
Manager,
Dr. Adina Mariana GHEMIGIAN
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
Nr. inreg. A3050/09.08.2016
Informatii se pot obtine la Biroul Achizitii Publice tel. 0213172041 int.261, mail achizitii@parhon.ro pana la data de 16.08.2016 .
Manager,
Dr. Adina Mariana GHEMIGIAN
Organizeaza in ziua de 21.04.2016 ora 10:00 Selectie de Oferte pentru atribuirea contractului de servicii de
Documentatia de atribuire este atasata si poate fi descarcata, respectiv:
– Caietul de sarcini;
– Fisa de date,
–Modele de formulare, inclusiv modelul de contract de prestari de servicii ce urmeaza a fi semnat cu ofertantul declarat castigator.
CORECTIE !!!
Ofertele se depun pana la data limita: 21.04.2016 ora 09.30, la sediul INSTITUTULUI NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON, Bucuresti, B-dul Aviatorilor nr. 34-36, sector 1 – Serviciul Administrativ – Biroul de Achizitii Publice
Oferta depusa de ofertant trebuie sa cuprinda:
- Dovada constituirii Garantiei de participare, asa cum se specifica in Fisa de date;
- Documentele de calificare si/ sau selectie conform Fisei de date
- Propunerea tehnica, elaborata astfel încât aceasta sa respecte în totalitate cerintele prevazute în Caietul de sarcini.
- Propunerea financiara – formularul de oferta. Aceasta se va elabora astfel încât aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la pret precum si la alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului de achizitie publica. Oferta financiara va cuprinde oferta de pret exprimata in lei si echivalent euro fara TVA, conform Fisei de date.
Modul de prezentare al ofertei este precizat in Fisa de date a achizitiei.
Informatii si clarificari se pot obtine pana cel tarziu cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, la Biroul Achizitii Publice, tel. 0760.669.955, fax: 031.805.7374, e-mail: achizitii@parhon.ro.
Persoana de contact D-na Bianca Breuscan
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
Informatii se pot obtine la Biroul Achizitii Publice tel. 0213172041 int.261, mail achizitii@parhon.ro pana la data de 08.02.2016 .
Manager,
Dr. Adina Mariana GHEMIGIAN
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
1 medic primar endocrinolog – persoana fizica autorizata
Informatii se pot obtine la Biroul Achizitii Publice tel. 0213172041 int.261, mail achizitii@parhon.ro pana la data de 11.12.2015 .
Manager,
Dr. Adina Mariana GHEMIGIAN
Organizeaza in ziua de 24.04.2015 ora 10:00 Selectie de Oferte pentru atribuirea contractului de servicii de
Documentatia de atribuire este atasata si poate fi descarcata, respectiv:
– Caietul de sarcini;
– Fisa de date,
–Modele de formulare, inclusiv modelul de contract de prestari de servicii ce urmeaza a fi semnat cu ofertantul declarat castigator.
Ofertele se depun pana la data limita: 24.04.2015 ora 09.30, la sediul INSTITUTULUI NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON, Bucuresti, B-dul Aviatorilor nr. 34-36, sector 1 – Serviciul Administrativ – Biroul de Achizitii Publice
Oferta depusa de ofertant trebuie sa cuprinda:
- Dovada constituirii Garantiei de participare, asa cum se specifica in Fisa de date;
- Documentele de calificare si/ sau selectie conform Fisei de date
- Propunerea tehnica, elaborata astfel încât aceasta sa respecte în totalitate cerintele prevazute în Caietul de sarcini.
- Propunerea financiara – formularul de oferta. Aceasta se va elabora astfel încât aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la pret precum si la alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului de achizitie publica. Oferta financiara va cuprinde oferta de pret exprimata in lei si echivalent euro fara TVA, conform Fisei de date.
Modul de prezentare al ofertei este precizat in Fisa de date a achizitiei.
Informatii si clarificari se pot obtine pana cel tarziu cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, la Biroul Achizitii Publice, tel. 0760.669.955, fax: 031.805.7374, e-mail: achizitii@parhon.ro.
Persoana de contact D-na Bianca Breuscan
Achizitii Publice 2014
Denumire | Procedura | Nr. anunt/ invitatie la participare
www.e-licitatie.ro | Anunt atribuire
www.e-licitatie.ro |
Acord cadru furnizare Iod
radioactive I131 | Licitatie deschisa | 149955/26.03.2014 | 146456/13.05.2014 |
Acord cadru de furnizare
medicamente | Licitatie deschisa | 150396/15.04.2014 | 150813/15.10.2014 |
Acord cadru de furnizare reactivi de
laborator | Licitatie deschisa | 151172/30.05.2014 | 150024/29.09.2014 |
Acord cadru de furnizare aparatura
bloc operator | Licitatie deschisa | 151677/22.06.2014 | 152696/09.12.2014 |
Acord cadru de furnizare materiale
sanitare | Licitatie deschisa | 153082/12.08.2014 | 152749/10.12.2014 |
Achizitie echipamente si active
necorporale IT pentru proiectul “Laborator de cercetari de endocrinologie moleculara, celulara si structurala” – Retea integrata de transmitere a datelor | Licitatie deschisa | 153881/17.09.2014 | 154849/07.02.2015 |
Contract de furnizare aparatura medicala | Licitatie deschisa | 155097/29.10.2014 | 153531/06.01.2015 |
Contract de furnizare echipamente
CD pentru proiectul “Laborator de cercetari de endocrinologie moleculara, celulara si structurala” | Licitatie deschisa | 155980/05.12.2014 | In desfasurare |
Intretinere si reparatii pentru
aparatura de radiologie din dotarea Institutului | Cerere de oferta | 361419/16.06.2014 | 182993/04.11.2014 |
Servicii de mentenanta, dezvoltare si
suport tehnic software medical, avand la baza platforma HIPOCRATE | Negociere fara anunt de participare | – | 147367/11.06.2014 |
Achizitie Medicamente Urgenta | Negociere fara anunt
de participare | – | 152758/09.12.2014 |
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
Informatii se pot obtine la Biroul Achizitii Publice tel. 0213172041 int.261, mail achizitii@parhon.ro pana la data de 04.03.2015 .
Manager,
Dr. Diana Loreta PAUN
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
Informatii se pot obtine la Biroul Achizitii Publice tel. 0213172041 int.261, mail achizitii@parhon.ro pana la data de 26.11.2014 .
Manager,
Dr. Diana Loreta PAUN
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate:
Informatii se pot obtine la Biroul Achizitii Publice tel. 0213172041 int.261, mail achizitii@parhon.ro pana la data de 15.11.2014 .
Manager,
Dr. Diana Loreta PAUN
Organizeaza selectie de oferte pentru atribuirea contractului de produse inclusiv lucrari de montaj si punere in functiune:
Documentatia de atribuire:
– Caietul de sarcini si memoriul tehnic
– Fisa de date,
-Modele de formulare, inclusiv modelul de contract de lucrari ce urmeaza a fi semnat cu ofertantul declarat castigator se obtine de la Biroul de Achizitii Publice, Contractare al Institutului, pe baza unei adrese scrise sau pe mail achizitii@parhon.ro
Ofertele se depun pana la data limita: 07.11.2014 ora 10:00, la sediul INSTITUTULUI NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON, Bucuresti, B-dul Aviatorilor nr. 34-36, sector 1– Biroul de Achizitii Publice, Contractare
Oferta depusa de ofertant trebuie sa cuprinda:
Documentele de calificare si/ sau selectie conform Fisei de date
Propunerea tehnica, elaborata astfel încât aceasta sa respecte în totalitate cerintele prevazute în Caietul de sarcini si memoriul tehnic.
Propunerea financiara – formularul de oferta. Aceasta se va elabora astfel încât aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la pret precum si la alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului de achizitie publica. Oferta financiara va cuprinde oferta de pret exprimata in lei si echivalent euro fara TVA, conform Fisei de date.
Modul de prezentare al ofertei este precizat in Fisa de date a achizitiei.
Informatii se pot obtine, la Biroul Achizitii Publice, tel. 0760.669.955, fax: 031.805.7374, e-mail: achizitii@parhon.ro.
Persoana de contact D-na Bianca Breuscan
Intentioneaza sa achizitioneze servicii de sanatate
Informatii se pot obtine la Biroul Achizitii Publice tel. 0213172041 int.261, mail achizitii@parhon.ro pana la data de 26.10.2014 .
Manager,
Dr. Diana Loreta PAUN
Organizeaza selectie de oferte pentru atribuirea contractului de
Documentatia de atribuire:
– Caietul de sarcini si memoriul tehnic
– Fisa de date,
-Modele de formulare, inclusiv modelul de contract de lucrari ce urmeaza a fi semnat cu ofertantul declarat castigator se obtine de la Biroul de Achizitii Publice, Contractare al Institutului, pe baza unei adrese scrise sau pe mail achizitii@parhon.ro
Ofertele se depun pana la data limita: 24.07.2014 ora 10:30, la sediul INSTITUTULUI NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON, Bucuresti, B-dul Aviatorilor nr. 34-36, sector 1– Biroul de Achizitii Publice, Contractare.
Oferta depusa de ofertant trebuie sa cuprinda:
• Documentele de calificare si/ sau selectie conform Fisei de date
• Propunerea tehnica, elaborata astfel încât aceasta sa respecte în totalitate cerintele prevazute în Caietul de sarcini si memoriul tehnic.
• Propunerea financiara – formularul de oferta. Aceasta se va elabora astfel încât aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la pret precum si la alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului de achizitie publica. Oferta financiara va cuprinde oferta de pret exprimata in lei si echivalent euro fara TVA, conform Fisei de date.
Modul de prezentare al ofertei este precizat in Fisa de date a achizitiei.
Informatii se pot obtine, la Biroul Achizitii Publice, tel. 0760.669.955, fax: 031.805.7374, e-mail: achizitii@parhon.ro.
Persoana de contact D-na Bianca Breuscan
Organizeaza in ziua de 23.04.2014 ora 10.00, Selectie de Oferte pentru atribuirea contractului de servicii de:
Ofertele se depun pana la data limita: 23.04.2014 ora 09.30, la sediul INSTITUTULUI NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON, Bucuresti, B-dul Aviatorilor nr. 34-36, sector 1 – Serviciul Administrativ – Biroul de Achizitii Publice
Oferta depusa de ofertant trebuie sa cuprinda:
- Dovada constituirii Garantiei de participare, asa cum se specifica in Fisa de date;
- Documentele de calificare si/ sau selectie conform Fisei de date
- Propunerea tehnica, elaborata astfel încât aceasta sa respecte în totalitate cerintele prevazute în Caietul de sarcini.
- Propunerea financiara – formularul de oferta. Aceasta se va elabora astfel încât aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la pret precum si la alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului de achizitie publica. Oferta financiara va cuprinde oferta de pret exprimata in lei si echivalent euro fara TVA, conform Fisei de date.
Modul de prezentare al ofertei este precizat in Fisa de date a achizitiei.
Informatii si clarificari se pot obtine pana cel tarziu cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, la Biroul Achizitii Publice, tel. 0760.669.955, fax: 031.805.7374, e-mail: achizitii@parhon.ro.
Persoana de contact D-na Bianca Breuscan